VINTER vs SOMMAR

Jag vill ha sommar! Men det är faktiskt lite kul med snö.. vi hade snöbolls krig i skolan idag! De va fett med kul! Blev lite kallt.. men liksom det får man ju stå ut med ;)
Men tänker också på sommar... så jävla skönt utan skola och inte behöva tänka på nått.. cykla hem sent på nätterna i t-shirt och utan skor utan att frysa.. nu måste man ju ha på sig flera lager tjocka kläder för att inte frysa.. I Don't Like it.. Speciellt CYKLA på sommaren älskar jag.. jag cyklar alltid med en kärringcykel med korg där fram som jag lägger högtalare i och dunkar musik medans jag cyklar lugnt på gatorna! Chill


vinter.. vackert men kallt och jobbigt



sommar skönt och inte jobbigt också vackert






Kommentarer
Postat av: elina

sv: hahaha tjooooooohooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!! ;)

2010-12-06 @ 21:51:42
URL: http://fotografenimig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0